diumenge, 3 de gener del 2010

2010, nou bloc

Som 3 de gener del 2010. Les 6 de la matinada amb una pizza tarradellas al forn i el pare roncant al sofà. De vegades necessito no dormir. Crec que sota la meva pell s'amaga un alien d'un planeta que triga més de 24h en orbitar entorn del seu Sol i el meu horari biològic està destarotat.

Tinc 19 i d'aquí un mes i escatx en tindré 20. D'aquí no res em veuré amb una dona que no estimaré, amb uns nens mal educats i una calva conquistant el meu cap. La gossa es pixarà a sobre, el curro serà una merda, quedaré prenyat de birra i no tindré futur. Els meus somnis de convertir-me en un intel·lectual decent i trobar la mitja tronja es desferan entre les meves mans. Em dedicaré tots els dies a autoenganyar-me pensant que la meva vida ha valgut la pena i que molo. I d'aquí més envelliré sol en una residència d'avis, veient com cada dia perdo un milió de neurones, ja que no hauré tingut el valor de suicidar-me als 70.

El cas és que no fa res era un ninyato feliç i ignorant i m'hauria d'anar posant seriós, anar aclarant les idees, buscar-me un lloc en aquest món. Hauria de començar a saber qui sóc i per què sóc. I com que no tinc nòvia necessito algun pont amb la realitat. Bet aquí que deixo el meu antic i friki bloc (http://empala.blogspot.com/) i em disposo a recopilar informació, anàlisis i conclusions. Construir una mica el meu discurs personal i fer perdre el temps a algun cybermariner perdut.

Res més.



2 comentaris:

  1. He flipat una estoneta amb akest blog, està molt currat, m´ha tingut entretingut una bona estona... segueix així! espero ke publikis algu més ben aviat!

    ResponElimina
  2. Felicitats empala, ja saps que jo sóc esclau dels teus blocs que m'enganxen i m'atrapen dins una teranyina de coneixement i bones paraules.

    Ànims, i dorm més!

    ResponElimina